Clasament buget / taxă
Finantare pentru anul universitar 2020 – 2021, sem. 1
- Anul II, studii de licenta(click pentru a deschide fisierul pdf)
(Contestatiile se depun pana vineri, 16.10.2020, ora 12.00, prin email, la adresa dpop@uaic.ro (secretar sef, Doina POPESCU) - Anul II, studii de masterat(click pentru a deschide fisierul pdf)
(Contestatiile se depun pana vineri, 30.10.2020, ora 12.00, prin email, la adresa adela@uaic.ro (secretar, Adela SINGEORZAN)
Studenții anului I care inițial au fost admiși la taxă și ulterior, în urma retragerilor și a redistribuirii locurilor, au ajuns cu finanțare bugetară au posibilitatea de a-și recupera suma de 600 de lei plătită ca taxă de școlarizare. Procedura în acest caz este următoarea:
- Se achita taxa de înmatriculare buget în valoare de 50 lei; (la BRD specificând Facultatea, nivelul de studiu – licență sau master și tipul taxei – înmatriculare sau, pentru plata folosind cardul bancar, pe platforma https://plati-taxe.uaic.ro/)
- Se completează informațiile personale și se semnează cererea atașată; (vă rugăm nu completați nimic în colțul dreapta sus, la avizul decanului)
- Se atașează la cerere următoarele documente: (1) copia chitanței de înmatriculare; (2) copia chitantei pentru care se solicită restituirea (în cazul în care originalul nu a fost lăsat la Secretariat); (3) o copie după un act emis de banca la care studentul are cont de card, din care să reiasă contul IBAN (nu sunt acceptate conturi Revolut); (4) copie CI.
Toate documentele se scanează într-un singur fisier .pdf (vă rugăm să scanați documentele la o rezoluție bună pentru ca documentele să fie lizibile) care se va trimite pe adresa de mail letters@uaic.ro