Clasament buget / taxă

Finantare pentru anul universitar 2021 – 2022, semestrul 1

  • Anul I, studii de licență
  • Anul I, studii de master
  • Anul II, studii de licenta
  • Anul II, studii de master
  • Anul III, studii de licenta

Studentii anului al II-lea, studii de master, care sesizeaza greseli de punctaj sunt rugati sa transmita acest lucru pana in data de 22.10.2021, ora 16.00, la adresa de email adela@uaic.ro

Studentii anului al II-lea, studii de licenta, care sesizeaza greseli de punctaj sunt rugati sa transmita acest lucru pana in data de 15.10.2021, ora 16.00, la adresa de email dpop@uaic.ro

Studentii anului al III-lea care sesizeaza greseli de punctaj sunt rugati sa transmita acest lucru pana in data de 18.10.2021, ora 16.00, la adresa de email dpop@uaic.ro

Studenții anului I care inițial (din admitere) au fost admiși la taxă și ulterior, în urma retragerilor și a redistribuirii locurilor, au ajuns cu finanțare bugetară au posibilitatea de a-și recupera suma de 750 de lei plătită ca taxă de școlarizare. :

  1. Se achita taxa de înmatriculare buget în valoare de 50 lei; (pe platforma https://plati-taxe.uaic.ro/ sau la BRD specificând Facultatea de Litere, nivelul de studiu – licență / master și tipul taxei – înmatriculare)
  2. Se completează informațiile personale și se semnează cererea atașată; (vă rugăm nu completați nimic în colțul dreapta sus, la avizul decanului).
  3. Se atașează la cerere următoarele documente: (1) copia chitanței de înmatriculare; (2) copia chitantei pentru care se solicită restituirea (în cazul în care originalul nu a fost lăsat la Secretariat);  (3) o copie după un act emis de banca la care studentul are cont de card, din care să reiasă contul IBAN (nu sunt acceptate conturi Revolut sau pe un al nume decât cel al titularului); (4) copie CI.

Toate documentele se scanează într-un singur fisier .pdf (vă rugăm să scanați documentele la un centru de copiere, la o rezoluție bună, pentru ca documentele să fie lizibile; nu trimiteți fotografii ale documentelor) care se va trimite pe adresa de email ivona.crihan@uaic.ro.

Cererea atașată poate fi folosită și pentru solicitarea returnării unor taxe plătite în mod eronat.

Din cauza volumului mare de cereri, nu se oferă confirmare de primire a documentelor, dar toate solicitările sunt analizate și se procesează. Vă rugăm nu trimiteți actele dumneavoastră de mai multe ori.

********************************************************************************

Finantare pentru anul universitar 2020 – 2021, semestrul 2

  • Anul I, studii de licenta(click pentru a deschide fisierul pdf)
  • Anul II, studii de licenta(click pentru a deschide fisierul pdf)
  1. Anul I, studii de masterat (click pentru a deschide fisierul pdf)
  2. Anul II, studii de masterat (click pentru a deschide fisierul pdf)

********************************************************************************