PN-II-RU-TE-2014-4-2335 (Reflectii teoretice 2015 ro)
- Beneficii ale bilingvismului şi trilingvismului / Benefits of bilingualism and trilingualism
- Limbi în contact / Languages in contact
- Factorul vârstă în procesul de învăţare a unei limbi străine / The age factor in language acquisition
- Atitudini faţă de bilingvism şi trilingvism / Attitudes towards bilingualism and trilingualism
- Predarea limbii ţării gazdă imigranţilor / Teaching the language of the host country to immigrants
- Identitate lingvistică şi culturală / Linguistic and cultural identity
- Transferul în învăţarea limbilor străine şi contactul între limbi / Transfer in language learning and language contact
- Rolul informaţiei primite (input) şi al rezultatului învăţării (output) în procesul de învăţare a unei a doua limbi sau a unei limbi străine (Second Language Acquisition) / The roles of input and output in Second Language Acquisition
- Diferenţe individuale: motivaţie, aptitudine, stiluri de învăţare, strategii de învăţare / Individual differences: motivation, aptitude, learning styles, learning strategies
- Însuşire şi învăţare / Acquisition and learning
- Teorie cognitivă / Cognitive theory
- Competenţă comunicativă / Communicative competence
- Strategii de comunicare / Communication strategies
- Ipoteza Analizei Contrastive / Contrastive Analysis Hypothesis
- Analiza erorilor / Error Analysis
- Transfer lingvistic / Interlanguage
- Dispozitiv de Învăţare a Limbii / Language Acquisition Device
- Abordări teoretice ale morfologiei temporal-aspectuale şi ale flexiunii nominale / Theoretical approaches to tense-aspect and nominal inflexion
- Învăţarea morfologiei temporal-aspectuale şi a flexiunii nominale în trei limbi / The acquisition of tense-aspect morphology and nominal inflexion in three languages
- Perspective lingvistice şi implicaţii pentru pedagogia L2 şi L3 / Linguistic perspectives and implications for L2 and L3 pedagogy